27 January 2011

Jezozwierz...

Sie zajezylam. Zirytowalam. Wkurwilam nieziemsko.
No bo tak - wzielam sobie urlop na jutro - caly dzien. W piatki konczymy o 14stej. Wiec zapytalam grzecznie czy w zwiazku z tym, ze jutro krotki dzien, to czy moze ewentualnie moglabym wyjsc dzis godzine wczesniej. Albo dwie. No ale nich im tam - godzina. Jedna.
I uslyszalam, ze absolutnie NIE. Bo nie.
I jakos nagle przestaje sie liczyc to, ze przychodze wczesniej (zawsze conajmniej pol godziny), ze zostaje dluzej, ze dyspozycyjna jestem caly czas i inzynierow czasami w weekendy mam na telefonie.
A jak niektore jednostki (D&G), wychodza w trakcie pracy po zakupy, na szpoki w szkole/przedszkolu, odebrac dzieci bo cos tam (opiekunka zaniemogla) - to jakos nikomu to nie przeszkadza (ba, nawet urlopu w tym celu nie musza brac). A mi, qzwa, godziny pozalowal.
Wiec sie wkurwilam, bo nic innego mi nie zostalo.
Szlag by to ogolnie.

Z rzeczy pozytywnych - udalo mi sie zrzucic na kupe obok walizki wszystko, co chce zabrac. Zaskakujaco - jest tego trzy razy wiecej niz na tygodniowy urlop (dlaczego te ciuchy/buty dla lekko zwichrowanych musza zajmowac tyle miejsca, co?).
Jeszcze jutro z rana fryzjer, potem male zakupy, a potem w autobus i wio!

Noo.. sie bede relaksowac i opierniczac. I miec w duzym powazaniu szefa i spolke. No!

A - z ciekawostek jeszcze - dostalam wczoraj maila z instrukcja jak sie dostac do wynajetego apartamentu:
  
CHECK IN INSTRUCTIONS
  • Pick up your keys at the Millennium Tower, Millennium Walkway, Dublin 1
  • On the pinpad at the Millennium Tower door enter the MAIN DOOR CODE (xxxx).
  • Go to key safe boxes located on the wall.
  • On th e pinpad of the key safe boxes enter the SAFE BOX CODE (xxxxx) to retrieve your keys.
  • To locate your apartment please go outside and proceed to the small laneway between the Home Stores Furniture shop and Lemon Jelly Cafe (see map displayed near the key safe boxes). You will see a grey door with a small white box to the left. Please insert the long key which fits into the box. Once inside the building proceed towards the left to reach the elevator. The apartment floor numbers are displayed in the elevator. Some apartments are located in the outer courtyard also. The extra key from the box will open your apartment door.
 Czy tylko ja mam skojarzenia z RPG? :)))

1 comment:

margot said...

Mi sie z RPG nijak nie skojarzylo bo takowych nie znam praktycznie w ogole..
Pomyslalam natomiast ze oni (nie urazajac Ciebie Kochana) musza miec w tym hotelu samych debili skoro takie instrukcje pisza ;)
Baw sie.. naj sie baw :*