23 August 2011

Ten Pum :)

To musialo byc mi pisane - ten samochod znaczy. Bo teraz zajrzalam i widze jak mi ladnie kolorem do bloga pasuje ;)))
A na powaznie, pojezdzilam dzisiaj jeszcze, dla odmiany po miescie i po jasnosci - bo to ubezpieczenie, myjnia, zakupy, takie tam - jestem pod wrazeniem. Musze tylko pamietac, zeby pedaly delikatnie przyciskac, bo wrazliwa bestia. Pierwsze wrazenia - krotkie biegi, pedaly blisko siebie, malutka kierownica... Hmm.. On naprawde az prosi zeby go przycisnac. Wola i krzyczy wrecz. Jutro pojade gdzies dalej i zobaczymy. Musze tylko pamietac, zeby sie zatankowac do kanisterka i zobaczymy ile na rezerwie przejedzie.
Oj dawno ni mi tak wielkiej przyjemnosci nie sprawilo.
No, moze poza sprzataniem. Autko i tak nie bardzo zapuszczone, a tutejsze samochody naprawde potrafia przypominac obwozne wysypisko smieci, ale i tak sie narobilam jak dziki osiol. Ja rozumiem, ze schowka sie za czesto nie sprzata, ani kieszeni na drzwiach - ale w tym przypadku to chyba od nowosci nawet nie przetarte bylo. No i ktos nieustajaco wozil/przewozil jakies rosliny (chyba nie choinka, ale moze tuja...? Duzo tuj...? Wielkie mnostwo..?). Jeszcze szyby jutro umyje.

A tymczasem poprosze o propozycje imienia dle Onego. Najlepiej zwiazane z rejestracja - LUI (stad chwilowo-roboczo - ON).
Niby wiadomo, ze za kierownica Lekko Uposledzony Inwalida, ale nie o kierowce tu chodzi tylko o wozidelko.
Dla przypomnienia - TBZ to byla Ta Biala Zaraza w skrocie Zlosnica, pieszczotliwie Zoska (choc i tak w zimie przechrzczona na Pieczarke) - wiec nigdy nie nie wiadomo ;)

5 comments:

Monika said...

Luiz to tak banalnie, Lutek?

Ale różowy był piękny, a jeszcze z hello kitty. No ja nie mogę :) Nie do przegapienia :)

Agni said...

Lucia? ;)

A fotki jakieś już strzeliłaś?
Buziak

Agni said...

Tak to jest, jak się posty od końca czyta, hihi. Piękny jest :D

nieirytujmnie said...

Lubiący Ucieszne Igraszki (heh, istnieje w ogóle takie słowo?) czyli Igrasznik (to dopiero potwór-słowotwór). A jak potworny to Igor? ;)

margot said...

Jako ze kompletna mam niemoc umyslowa to nowej nazwy nie zaproponuje..ale Lubiacy Ucieszne Igraczki jest the best :)
Jak Ci sie znudzi ta fura to mi ja spakuj i przyslij :P choc moze nie..bo jak Ciebie znam to ja zajedziesz ;)
Sliczna jest..