01 April 2010

No ja nie wiem...

...nie wiem co sie dzieje. W pracy jakies takie urwanie wszystkiego wystapilo - koniec roku finansowego byl i zasypalo mnie papierami. Ale juz nowy miesiac/rok na szczescie, wiec troche odetchne. W dodatku zaczelo mi sie zwalac na glowe zarzadzanie "dzwigowymi" inzynierami i... nikt, ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, nie protestuje. Ba - nie protestuje, nie zadaje glupich pytan, czasami wrecz sie otwarcie i glosno cieszy i ogolnie czuje sie akceptowana na nowym stanowisku. Tylko warsztatowi inzynierowie poplakuja po katach, bo teraz li i wylacznie z Jedza beda musieli wspolpracowac. Ale jak obiecalam, ze nadal bede im czasami ciastka przynosic to sie rozchmurzyli.
Noo :)

W domu natomiast jakas burdeloza ogolna. Ale co mi tam. W ramach zyczen swiatecznych Rodzice podeslali mi ponizsze (o tak - poslucham, wyjatkowo, starszych i doswiadczonych):

1.Nie myję okien, ponieważ...
...kocham ptaki i nie chcę, żeby jakiś uderzył w czystą szybę i zrobił sobie krzywdę.
2.Nie pastuję podłóg, ponieważ...
...boję się, że któryś z gości się pośliźnie i coś sobie złamie, a ja będę mieć wyrzuty sumienia. Do tego jeszcze mógłby mnie zaskarżyć.
3.Koty z kurzu są całkiem w porządku, ponieważ...
...dotrzymują mi towarzystwa. Ponadawałam im imiona, a one zgadzają się ze wszystkim, co mówię.
4.Pajęczyny zostawiam w spokoju, ponieważ...
...wierzę, że każde stworzonko powinno mieć swój dom.
5.Porządki wiosenne odpuszczam, ponieważ...
...lubię wszystkie pory roku jednakowo i nie chcę, żeby reszta była zazdrosna.
6.Nie wyrywam chwastów w ogrodzie, ponieważ...
...nie będę się przecież wtrącać w boskie sprawy. Bóg to projektant doskonały.
7.Nie chowam porozkładanych rzeczy, ponieważ...
...nikt ich potem nigdy w życiu nie znajdzie.
8.Kiedy robię imprezę, nie szykuję niczego wykwintnego, ponieważ...
...nie chcę, żeby się goście stresowali, co mają mi podać, kiedy idę do nich z wizytą.
9.Nie prasuję, ponieważ...
...wierzę etykietkom, na których napisano "nie wymaga prasowania".
10.Niczym zupełnie się nie przejmuję, ponieważ...
...nerwusy umierają młodo, a ja mam zamiar jeszcze się tu pokręcić i zostać pomarszczonym, zrzędliwym starym prykiem!!!

No comments: